Selamat Tinggal Semua, Selamat Tinggal Kuala Lumpur [Throwback Old Blog]

4:34 PG 0 Comments

Selamat Menyambut Bulan Ramadan .

Macam beberapa hari ja lagi nak tinggalkan Kuala Lumpur ni. Akan tinggalkan Kuala Lumpur dan keluarga tercinta selama 4 tahun (macam tak balik dah je an) .

Sebelum pergi jauh, sempat jugaklah buat beberapa orang kawan dekat Kuala Lumpur ni itupun waktu kerja di Rasamas. Sedangkan Kuala Lumpur ni tak habis aku teroka lagi dah nak kena "main jauh-jauh".

Aku tertanya-tanya dekat sana nanti, benda apa yang paling aku rindu dekat sini. Selalu jugak aku termenung . Haish, semua orang mesti rasa sebak bila nak tinggalkan sesuatu. Walaupun pergi tu sementara ja, tapi mesti rasa sebak jugak.

Ada beberapa hari je lagi, aku nak buat apa yang aku tak buat dekat Kuala Lumpur ni . Rasanya waktu remaja dah nak habis dah . Tapi aku tak menikmati kerejemaan pun .. Hahaha .. Ayat memang tak dapat di maafkan ni. Kadang-kadang rasa muak kena kongkong dengan diri sendiri apatah lagi dengan orang lain. Lagipun aku tak tahu apa yang aku nak .



Walaupun sekarang ni memang dah dewasa, tapi aku rasa bila sampai je di UTM Skudai, tanggungjawab yang aku pegang dan akan aku pikul akan jadi lebih besar. Ada seorang lecturer cakap Sijil Ijazah ni adalah yang paling susah. Lepas ni memang tambah beban la kepala otak !


p/s: Dah sebak di tambah dengan frust di tambah dengan masalah .. Horrey ... awesomelah .

massodasuki

Programmer || Entrepreneur || Investor || Blogger || Actor || Model || Singer || Stalker || Dreamer sebenarnya cuma || Hamba Allah || -0193213193-.

0 ulasan: