Terima Kasih SMK Seri Keramat .

1:19 PTG 0 Comments

Assalamualaikum dan salam sejahtera .

Mungkin entry kali untuk pelajar SMK Seri Keramat dan ucapan terima kasih kepada guru-guru dan warga SMK Seri Keramat termasuk staff dan Kak Ana. Kak Ana yang jaga kedai buku tempat dulunya melepak dan dia juga yang bercerita tentang isu politik pada masa yang sama .

Seronoknya apabila berada di SMK Seri Keramat berada bersama dengan rakan-rakan selama 5 tahun. Di sana ramai rakan-rakan yang mempunyai ideologi masing-masing dan cerita yang menarik.

Tanpa SMK Seri Keramat saya tidak akan berada di Universiti Teknologi Malaysia . Impak sekolah menengah amat memberi kesan kepada pembentukan jati diri mahasiswa di institut pengajian tinggi .

Saya ingat lagi pertama kali memikul tanggungjawab sebagai ketua kelas di 1 Budiman . Amanah yang pertama saya pikul untuk memegang kunci bilik darjah . Kemudian menjadi Pengerusi Pengakap SMK Seri Keramat, Pengerusi Koperasi dan banyak juga aktiviti ko-kurikulum yang saya ikut. Bila ada program motivasi saya tidak akan lepaskan peluang untuk menyertai, sebab dulu saya cuma nak "makan free" ja.


1 Budiman 


Dan hari ini berada di universiti, niat untuk lari daripada aktiviti luar tidak kesampaian . Oleh kerana apa yang di bentuk semasa di SMK Seri Keramat akan terkeluar sedikit demi sedikit .

Kemudian berada di universiti saya menyertai Pasukan Latihan Pegawai Simpanan, kemudian menjadi Jawatankuasa Kolej Mahasiswa Kolej Tun Dr. Ismail dan kini di beri peluang untuk bersama Majlis Perwakilan Mahasiswa, UTM.


PALAPES UTM


Jawatankuasa Kolej Mahasiswa


Majlis Perwakilan Mahasisa (Kena Crop)


Jadi pesanan untuk adik-adik yang berada di SMK Seri Keramat, jangan pernah terlepas apa yang di berikan oleh SMK Seri Keramat . Dan selamat menduduki peperiksaan, kami abang dan kakak yang mahasiswa dan mahasiswi menanti anda di sini .



p/s : Muka kena edit habis licin tanpa sebarang krim pencerah ..

massodasuki

Programmer || Entrepreneur || Investor || Blogger || Actor || Model || Singer || Stalker || Dreamer sebenarnya cuma || Hamba Allah || -0193213193-.

0 ulasan: